Transport gratuit

Transport gratuit la comenzi de peste 500 de lei.

A A A

Termeni si conditii

Condițiile de Colaborare cu S.C. DAMIRDAM S.R.L.

Vânzător: DAMIRDAM S.R.L cu sediul în Slobozia, B-dul Matei Basarab, nr -,Bl. D1,sc. C, Apartament 16, județul Ialomita, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Ialomita cu nr. J21/227/2006, CUI 18662841 (denumită în continuare „DAMIRDAM S.R.L.”)

1.PREVEDERI GENERALE

1.a. Toate prevederile cuprinse în prezentele condiţii de colaborare se referă la toate contractele încheiate între clienţi şi S.C. Damirdam S.R.L. (Vanzatorul) şi, indiferent de conţinutul juridic al acestora, se bazează pe prevederile legale în vigoare. Acestea pot suferi modificări doar pe baza unor acorduri scrise individuale semnate de angajaţii împuterniciţi ai Clientului şi S.C. DAMIRDAM S.R.L.. Condiţiile de colaborare  Damirdam S.R.L. au fost publicate pe pagina de internet www.husecapota-paravanturi.ro, la secţiunea „Termeni si conditii".

1.b.Zona activităţii desfăşurate de DAMIRDAM S.R.L. în domeniul vânzării de produse cuprinde exclusiv teritoriul României. Produsele comandate vor fi livrate exclusiv pe acest teritoriu. Nu se vor efectua vânzări în afara graniţelor României. Dacă nu se va stabili altfel, valuta obligatorie a tranzacţiilor va fi exclusiv RON.

1.c. Parte la contractele încheiate cu DAMIRDAM S.R.L. poate fi doar o persoană fizică majoră sau o persoană juridică ori o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia normele legale specifice îi acordă capacitate juridică, denumită în continuare Client.

1.d. Conceptul de „consumator” utilizat în condiţiile de colaborare DAMIRDAM S.R.L. este definit de art. 2 punctul 1 din Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11/06/2014. Parte la contractele încheiate cu DAMIRDAM S.R.L. poate fi doar o persoană fizică majoră.

1.e. În cazul în care Clientul se află în relaţii comerciale stabile cu DAMIRDAM S.R.L., acceptarea de către acesta a condiţiilor de colaborare DAMIRDAM S.R.L. la înregistrarea ca şi client DAMIRDAM S.R.L. sau la o comandă este echivalentă cu acceptarea acestora pentru toate contractele următoare, cu excepţia cazului în care, pentru o anumită comandă, a fost încheiată cu DAMIRDAM S.R.L. o convenţie de reglementare separată a condiţiilor de realizare a acesteia. În cazul modificării condiţiilor de colaborare de către DAMIRDAM S.R.L. pe durata colaborării comerciale, acceptarea condiţiilor modificate ale DAMIRDAM S.R.L. la o comandă echivalează cu acceptarea acestora pentru toate contractele următoare.

2.PREŢURI

2.a. Toate informaţiile privind produsele, inclusiv preţurile cuprinse pe pagina de internet www.husecapota-paravanturi.ro sau în alte materiale informative reprezintă doar o invitaţie la încheierea unui contract şi nu constituie o ofertă în sensul art. 1188 si urmatoarele din Codul Civil.

2.b. În cazul unui avans achitat pentru un anumit produs, preţul valabil este preţul din factura proforma. Preţul indicat pe factura proforma este valabil doar până în ultima zi a termenului de plată menţionat pe această factură.

2.c. Preţurile de pe pagina www.husecapota-paravanturi.ro sunt exprimate în RON si contin TVA. Preţurile nu includ niciodată costurile de transport.

2.d. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului în momentul achitării complete a preţului pentru produsele respective.

2.e. PRET DERIZORIU SAU CARACTERISTICI ERONATE. DAMIRDAM S.R.L. face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul, stocul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret eronat, DAMIRDAM S.R.L. are dreptul sa anuleze comanda Clientului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, DAMIRDAM S.R.L. va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Client a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Clientul nu este de acord cu propunerile DAMIRDAM S.R.L., Clientul are dreptul sa anuleze comanda.

3.MODUL DE COMANDARE

3.a. DAMIRDAM S.R.L. preia comenzile plasate telefonic, prin poştă, fax, e-mail, personal la sediul DAMIRDAM S.R.L. şi cu ajutorul sistemului de vânzare pe internet www.husecapota-paravanturi.ro.

3.b. DAMIRDAM S.R.L.. nu poartă răspunderea pentru efectele plasării incorecte sau ilizibile a unei comenzi de către Client, în special pentru incorectitudinile care determină întârzierea realizării comenzii sau nefurnizarea produselor comandate.

3.c. Plasarea unei comenzi nu obligă DAMIRDAM S.R.L., însă absenţa unui răspuns nu echivalează cu preluarea tacită a comenzii.

3.d. Dupa plasarea comenzii, Clientul va primi confirmarea comenzii plasate pe adresa de e-mail indicata in comanda.

3.e. Contractul de vanzare-cumparare intra in vigoare la momentul emiterii facturii de catre DAMIRDAM S.R.L. a produselor comandatate de client, la adresa indicata in comanda. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat

4.LIVRAREA PRODUSELOR

4.a. Costurile de expediere sunt suportate de Client, cu excepţia cazului în care se stabileşte altfel printr-un contract distinct între Client şi DAMIRDAM S.R.L.

4.b. Valoarea costurilor de expediere este în funcţie de greutatea coletului, de dimensiunile acestuia, de locul de destinaţie, de transportatorul/speditorul ales şi de modalitatea de plată.

4.c. Costurile de transport sunt adăugate la comandă şi vor fi facturate la prima expediere cuprinzând produsele din comanda respectivă. Adăugarea, la cererea Clientului, a unor produse comandate suplimentar, la a doua sau la următoarele expedieri cuprinzând produsele din comanda respectivă va determina considerarea expedierii cuprinzând produsele comandate suplimentar ca o nouă comandă şi la această expediere vor fi aplicate costuri de transport. Dacă greutatea coletului depăşeşte cota pentru locul de destinaţie respectiv (sau această cotă nu este stabilită), costurile de transport vor fi stabilite de Departamentul de Vânzări al DAMIRDAM S.R.L.

4.d. Majoritatea produselor afisate pe siteul www.husecapota-paravanturi.ro sunt prezente fie in stocul furnizorului, fie stocul fizic al magazinului. DAMIRDAM S.R.L. nu garanteaza prezenta in stoc a tuturor produselor afisate pe site. Pentru produsele care nu sunt in stocul DAMIRDAM S.R.L. termenul de livrare este afisat pe site sau va fi comunicat Clientului telefonic sau pe e-mail. Termenele livrărilor sunt termene orientative, cu excepţia cazului în care Clientul a convenit cu DAMIRDAM S.R.L. un termen de livrare pe baza unui contract distinct.

4.e. Informaţiile privind costurile transportului se află pe pagina www.maxytuing.ro -> secţiunea "Livrare si plata".

4.f. Informaţiile privind timpul de livrare se află pe pagina www.husecapota-paravanturi.ro -> secţiunea "Livrare si plata".

4.g. DAMIRDAM S.R.L. decide asupra alegerii transportatorului/curierului, cu excepţia cazului în care, pe baza unor contracte individuale între Client şi DAMIRDAM S.R.L, s-a stabilit altfel.

4.h. Există posibilitatea recepţionării produselor la punctul de lucru DAMIRDAM S.R.L. Clientul are posibilitatea achitării cu numerar la sediul DAMIRDAM S.R.L.

5.DOCUMENTE DE VÂNZARE

5.a. DAMIRDAM S.R.L. va emite catre cumparator o factura sau un bon fiscal pentru bunurile si/sau serviciile livrate, Clientul fiind obligat sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii / bonului fiscal conform cu legislatia in vigoare.

5.b. Facturile vor fi emise în RON, în măsura în care nu s-a stabilit altfel.

6.MODURI DE PLATA

6.a. DAMIRDAM S.R.L. acceptă plăţile efectuate astfel: achitare la primirea coletului, transfer bancar, Lista modalităţilor de plată disponibile se află pe pagina www.husecapota-paravanturi.ro -> secţiunea "Livrare si plata".

6.b. DAMIRDAM S.R.L. îşi rezervă posibilitatea de a refuza preluarea unei comenzi, de a opri realizarea unei comenzi sau expedieri a produselor comandate, în cazul în care Clientul întârzie la efectuarea plăţilor, situaţia juridică ori financiară a acestuia poate cauza probleme în efectuarea plăţilor în viitor sau dacă DAMIRDAM S.R.L. are dubii cu privire la situaţia financiară a Clientului.

7.GARANTII

7.a. Toate produsele comercializate de catre site-ul www.husecapota-paravanturi.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

7.b. Dacă la un produs este anexată garanţia, prevederile acesteia sunt obligatorii.

8.RETURNARI SI PROCEDURA DE RECLAMATIE

8.a. Reclamaţiile consumatorilor vor fi preluate şi examinate de noi conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 347 din 06/05/2008 precum si Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11/06/2014.

8.b. Dacă aveţi observaţii privind calitatea produselor vândute de noi, modul de operare şi neconformităţile între starea de fapt şi factură, vă rugăm să le anunţaţi în scris la Departamentul nostru de Vânzări: office@maxytuning.ro

PUTETI SOLICITA RETURUL DACA:

8.c. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

8.d. Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

8.e. Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

8.f. Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Renuntarea la cumparare

8.g. Clienţii care nu desfăşoară activitate economică şi care sunt, în baza normelor legale în vigoare, consumatori, beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri. Perioada de retragere expiră in termen de 14 zile începând de la:

(a) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor;

(b) în cazul în care consumatorul comanda printr-o singură comandă produse multiple livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs.

Produsele returnate nu trebuie să prezinte vreo urmă de folosire sau deteriorare şi trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu setul de instrucţiuni şi xerocopia documentelor de cumpărare, alături de declaraţia neechivoca de retragere din contract. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Consumatorul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor. DAMIRDAM S.R.L. va putea amâna rambursarea până la data la care primeste înapoi produsele sau până la momentul la care ii este furnizata dovada că au fost returnate produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Procedura de retragere din contract

8.h. Exercitarea dreptului de retragere

Clientul informeaza DAMIRDAM S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

8.i. Obligatiile care revin DAMIRDAM S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 3 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

8.j. Obligatiile care revin Clientului

Produsele sunt inmanate DAMIRDAM S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

8.k. Acceptând prezentele condiţii de colaborare, consumatorul este de acord ca, în cazul în care reprezentanţii DAMIRDAM S.R.L. îi vor notifica faptul că nu este posibilă repararea unui produs defect, să accepte, după caz, înlocuirea produsului sau restituirea preţului.

8.l. În plus, acceptând prezentele condiţii de colaborare, consumatorul este de acord ca, în cazul în care reprezentanţii DAMIRDAM S.R.L. îi vor notifica imposibilitatea soluţionării reclamaţiei în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la primirea acesteia, să accepte prorogarea termenului prevăzut de legea 449/2003 cu un termen rezonabil, care să permită DAMIRDAM S.R.L. găsirea unei soluţii optime pentru remedierea problemei.

9.LIMITAREA RĂSPUNDERII

9.a. Firma DAMIRDAM S.R.L. nu este responsabilă pentru daunele apărute ca urmare a nerespectării termenului de livrare, a livrării unor produse cu parametri diferiţi faţă de oferta de pe internet, ca urmare a nelivrării unui produs sau a modificării preţurilor. În special, nu suntem răspunzători pentru întreruperile producţiei, pierderea profitului sau pierderile indirecte, apărute ca urmare a nelivrării produsului corespunzător la un anumit termen. Limitările de mai sus nu se referă la situaţiile în care, pentru livrarea unui anumit produs a fost încheiat un contract distinct între DAMIRDAM S.R.L. şi Client, în care au fost precizate condiţiile de livrare şi răspunderea pentru nerespectarea acestora.

9.b. DAMIRDAM S.R.L. nu este responsabilă pentru efectele utilizării produselor livrate într-un mod neconform cu destinaţia acestora.

9.c. DAMIRDAM S.R.L. nu este responsabilă pentru utilizarea neconformă cu legea a produselor cumpărate de la DAMIRDAM S.R.L..

9.d. După ce primiţi de la noi produsele, vă rugăm să verificaţi imediat dacă caracteristicile acestora nu se abat de la cerinţele dvs.

9.e. DAMIRDAM S.R.L. şi furnizorii săi nu îşi asumă responsabilitatea pentru greşelile de tipărire sau afişare, în ceea ce priveşte preţurile, caracteristicile, imaginile prezentate etc. în eventualitatea în care preţul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greşit introduse în bazele noastre de date sau afişate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, DAMIRDAM S.R.L. îşi rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apăruta.

9.f. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabila de către producatori şi/sau furnizori.

9.g. Valoarea maxima a obligaţiilor DAMIRDAM S.R.L. faţă de orice client, în cazul livrării necorespunzatoare, este valoarea sumelor încasate de la clientul respectiv.

9.h. DAMIRDAM S.R.L. nu răspunde pentru pagubele, costurile, procesele, pretenţiile sau cheltuielile apărute ca urmare a nerespectării de către utilizatori a “condiţiilor de colaborare”.

9. i. DAMIRDAM S.R.L nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncţionării site-ului precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe site.

10.FORŢA MAJORĂ

10.a Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, produs in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

11.DISPUTE ŞI CONFLICTE

11.a. Frauda: Orice tentativa de acces neautorizat la site (orice încercare de a accesa datele personale ale unui utilizator sau de a modifica conţinutul site-ului ori a afecta performanţele serverului pe care rulează, etc) va fi considerată încercare de fraudă şi va fi raportată autorităţilor competente. 

11.b. Litigii: Orice conflict aparut între DAMIRDAM S.R.L. şi clienţi va fi solutionat pe cale amiabilă prin înţelegere între cele două părţi. In cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor judecătoreşti românesti de la sediul DAMIRDAM S.R.L..

DAMIRDAM S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzat.

 

 

Accesorii auto Adauga site in top online